Service & Onderhoud
Deskundige vouwwagen-service, persoonlijk en direct contact
In geval van service en onderhoud, heeft u direct met de fabrikant te maken! Ook nadat u een vouwwagen bij ons heeft gekocht, kunt u bij ons terecht voor service en onderhoud aan uw vouwwagen. Omdat wij de fabrikant zijn van onze eigen producten, nemen wij de service en onderhoud aan de Holtkamper producten serieus als geen ander.
Wat houdt een technische beurt in?
Bij een technische beurt laten wij de vouwwagen gesloten en controleren wij het gehele chassis, de koppeling, oploopdemper en maken wij het remsysteem schoon. Smeren en afstellen hoort er uiteraard ook bij. Tevens checken wij de banden, verlichting etc. Wanneer u een keuken heeft, controleren wij die ook. Eventueel vervangen of repareren van onderdelen doen wij uiteraard in overleg met u.
Neem contact op voor de actuele prijzen voor een technische beurt.
Wat houdt een grote onderhoudsbeurt in?
Naast de controlepunten die wij bij een technische beurt nalopen, vouwen wij bij een grote onderhoudsbeurt ook de tent open. Wij controleren het tentdoek op afwijkingen, we checken de naden, ritsen en we kijken naar de afstelling van het frame. Tevens controleren we de werking van de gasdrukveren en het Windforcesysteem indien aanwezig. Eventueel vervangen of repareren van onderdelen doen wij uiteraard in overleg met u.
Neem contact voor de actuele prijzen voor een grote onderhoudsbeurt.
Aanmelden voor service en onderhoud
Door het grote aantal aanmeldingen dat wij jaarlijks ontvangen, zijn wij genoodzaakt te werken met een jaarplanning. Dit wil zeggen dat uw vouwwagen, niet direct na aanmelding aan de beurt is, maar dat wij u inplannen in onze jaarplanning. Als u de geboden periode niet uitkomt, zijn er natuurlijk mogelijkheden tot her-inplanning en/of overleg. Wij zijn u graag zo goed mogelijk van dienst en gaan altijd voor de beste service en/of reparatie voor uw vouwwagen!
Wij adviseren u om evt. schades, reparaties of onderhoudsaanvragen direct na de zomervakantie aan te melden. Voor aanmeldingen na 1 januari geldt dat Holtkamper niet kan garanderen dat deze voor de meivakantie, Pasen e.d. in behandeling zullen worden genomen. Voor aanmeldingen die zijn gedaan na 31 maart, zijn wij mogelijk genoodzaakt om service ná de zomervakantie in te plannen, vanwege de drukte in het hoogseizoen.
Klik hier voor het aanmeldformulier
Info voor bedrijven
Voor reparatie- en onderhoudsinformatie voor de Holtkamper modellen Nano, Cocoon, Aero en Kyte, kunt u contact met ons opnemen via de contactpagina